lørdag den 3. oktober 2009

Xenia agility champion!

Agility i Albertslund d. 12 september :)

SÅ blev det dagen for dagen, for Xenia og jeg blev agility-champions!! Super flot gået af Xenia, der virkelig har udviklet sig, og bare er blevet SÅ super god! Var så stor en overraskelse, at jeg simpelthen bryder ud i tårer flere gange :) utroligt som man kan blive glad og rørt over ens præstationer med de hunde.. Men det kan man altså :) Var hvert fald utrolig glad og havde så mange glædestårer, over at min lille hund havde klaret sig så godt.. Xenia vandt hendes klasse, og fik dermed hendes sidste cert i ag3!

Hun blev nummer to, i hendes det ene agÅ, og løb hendes spÅ fejlfrit også :) Xenia havde en super dag, og vi er virkelig begyndt at kunne så godt sammen :)

Ayoe fjollede jeg lidt rundt med, og havde desværre ingen fejlfrie løb. Udover det så missede jeg også hendes ag2, da jeg løb samtidig i hendes agÅ, og desværre ikke var opmærksom på at der var kaldt til banegennemgang, OG samtidig blev løbet mellem, mens der blev løbet mellem agÅ. Hmm, men Ayoe klarede sig ellers rigtig godt, og var super lydhør i dag :) :) :) Hun er virkelig begyndt at forstå den store mening med det hele, og er bare en super lille (mellem) hund :o)

Alt i alt, en rigtig dejlig dag - Så i morgen gælder det bare Xenias finaleløb om året agility hund - vi holder vejret i spænding :)

Ingen kommentarer: