lørdag den 3. oktober 2009

Kursus, hundemassage

Jeg har været på kursus i hunde massage, det startede som en tilfældighed.

Jeg sad og læste Dkk`s blade Hunden, hvor der var en artikel om hunde massage, jeg kom til at sige at det så da meget fornuftigt ud at kunne det, hvis det var til gavn for hundene, bagefter tænkte jeg ikke mere over det, før der pludselig en dag kom et brev fra Dkk til mig ?? hmm det plejer da altid at være enten til Jeanette eller Lotte
Men nej det var skal til mig smiley det var en bekræftelse på en tilmelding til et hundemasage kursus hos Dkk, Lotte have haft den frækhed at tilmelde mig smiley
så jeg måtte jo bare afsted de 3 gange som kurset nu var.

Det var et rigtigt godt kursus som jeg tror kommer til megen gavn her i huset, vi lærte det grundlæggende i massagen til vores hunde af vores rigtige gode lærer Lone F. Jørgensen en stor tak til hende for at gide bruge hendes tid på os smileysmiley

..............................................Her Xenia og mig
Blog ImageBlog Image





...................................................Lone Jørgensen
Blog Image


Niels

1 kommentar:

Anonym sagde ...

god start