lørdag den 3. oktober 2009

Fredericia

I går lørdag d. 2 maj kørte vi afsted til agility i Fredericia og udstilling i Aalborg. Da jeg skulle til aility blev jeg sat af, af mine forældre og Kristina på vejen til Aalborg. Klokken kvart over seks om morgenen!!! smiley Det var godt nok tidligt puha!! Men altså vejret var rigtig dejligt og da stævnet lå lige ved skov og strand gik Xenia og jeg en lang morgentur. Vi fik rigtig hygget os og set en masse, og Xenia syntes at det var det fedeste at få lov at gå der med mig, og bare lege og snuse til alting. Da vi havde gået ca. en time gik vi op og spiste lidt af vores medbragte morgenmad og satte os ellers tilrette i henholdsvis stol og tæppe smiley Der kunne vi så nyde synet af den flotte morgen, og alle de andre deltagere der så småt var begyndt at indtage pladsen. De troede nok rigtig de var de første til at komme smiley men ingen var altså kommet tidligere end Xenia og jeg.


Formiddagen gik hurtigt og vi havde vores første løb klokken 12 i følge programmet, så da klokken var halv elleve ville jeg igen gå en tur ved stranden med Xenia. Da klokken er ca. 11 råber de i højtaleren at der er banegennemgang for små hunde i vores klasse!!! smiley Fik vi lige hurtige ben at gå på!! Vi gik i skoven og heldigvis kunne man høre højtaleren der hvor vi gik, så jeg styrtede med Xenia efter mig gennem skoven, og fik hende i buret og løb hen og gik banegennemgang, var der nogen der sagde stress smiley Heldigvis nåede vi det hele og selvom vi ikke havde nogen fejlfrie løb, havde vi den bedste dag og idet jeg var alene afsted med Xenia fik vi virkelig tilbragt ekstra meget tid sammen, og Xenia syntes at vores løb var noget af det sjoveste vi havde lavet.

Derudover blev Xenia kåret som årets agility hund nr. 10, hvilket jeg hverken havde regnet med eller vidste noget om, så det var jo en ganske positiv overraskelse.

Alt i alt havde vi en rigtig god dag, hvor vejret var godt og vi virkelig fik god tid sammen. smiley

Ingen kommentarer: