lørdag den 3. oktober 2009

Vaskedag !!!

Så blev det store vaskedag herhjemme. Altså hvad angår os hunde smiley

Den første til at gennemgå den store vask, føn og polering var Ayoe. Nøj hvor var det spændende. Jeg stod og så hende da hun blev vasket, og skummet og tørret. Jeg står altid med min snude og kigger ind over kanten af karret, ned på den hund der bliver vasket. Det er bare SÅ sjovt, og hvor blev Ayoe bare våd smiley Jeg elsker altid at stå og kigge længseltfuldt efter at alle de andre blive vasket og pusset og plejet. Og så blev Ayoe fønnet til den helt store pokal! Jeg fik også et par pust, da jeg igen opmærksomt sad og fulgte med i processen. Det altid hyggeligt at blive børstet og fønnet lidt smiley Og Ayoe blev bar så flot! Nu er hun jo selvfølgelig også min lille pige, meen alligevel. Ihh hun strålede. Selvom hun vist ikke altid havde gode tanker om det våde vand og den fønner, så tror jeg virkelig at hun nød at blive "shinnet" op. Og jeg nød hvert fald at se på.

Og tænk engang, så blev det min tur smiley Så skulle jeg op i karret og blive helt våd! Og føj for f.....!! smiley Hvordan holder de andre det dog ud??! Puha en omgang at blive skyllet helt igennem. Og hvad gir du mig? Tror du ikke at jeg også skulle skummes ind. Altså! Var SÅ glad da jeg blev puttet om bagefter med et dejligt varmt håndklæde uhm smiley Det er altså bare så hyggeligt. Eller det troede jeg hvert fald det var. Indtil de hiver et kæmpe larmende bæst frem der skulle fønne mig. Ej, det gad jeg bare ikke! Men mor sagde jeg skulle blive stående, så det gjorde jeg så. Og jo jeg blev jo egentlig også ret hurtig tør, så det var faktisk okay.

Så endte jeg også med at blive rigtig rigtig flot, og nøj I skulle bare lige se mig smiley Hold da op en steg smiley

Men altså det der med at blive vasket og fønnet, det er da meget sjovt.

Så længe jeg kan stå med snuden over kanten og kigge på smiley

Sheila

Ingen kommentarer: