søndag den 25. oktober 2009

Ribe stævne

PUHA - så kom vi ellers tidligt op, spændte og på vej til Ribe stævnet :) Det var mørkt da vi kørte og mørkt da vi kørte hjem.

Jeg skulle løbe med Xenia og Ayoe og vi havde 2 gange sp3, ag3, sp2 og ag2. Derudover skulle vi løbe tunnelkuller, hvilket var virkelig sjovt og en udfordring for min hukommelse - tror ikke jeg var den eneste :)

Xenia og jeg fjollede lidt rundt og skulle lige finde rytmen igen. Vi havde et enkelt fejlfrit løb i tunnelkuller hvor vi endte på en 2. plads - var et super fedt løb og mens jeg løb kunne jeg virkelig se at Xenia syntes det var noget af det fedeste hun havde prøvet :o) Ayoe blev desværre disket på den bane, men hun klarede det ellers super flot og var min skyld, da jeg blev usikker på banen - det er ikke sådan med de førere :p

Men men men, vi løb tilgengæld et super flot løb i hendes sp2 hvor vi vandt klassen og fik vores 2. spring pind. Kunne mærke på både mig og hundene og vi lige skulle igang igen, men var ellers nogen gode løb, men med fejl.

Alt i alt, en super god dag - tak til alle der stod for dette skønne stævne :)

Nu glæder vi os bare til søndag, hvor vi skal løbe i Vallensbæk :)

Ingen kommentarer: