lørdag den 3. oktober 2009

Jutlandia

Så sidder vi tirsdag i teltet og smelter!!! det er SÅ varmt!!!

Jeg ankom til ribe lørdag morgen hvor jeg skulle til kursus med xenia hos Andy Hudson... vi lærte en hel masse om at trække udenom og ind imellem. xenia var rigtig dygtig og jeg fik lært at at stole meget mere på xenia end jeg gjorde. hun kan klare meget på egen hånd, og jeg skal bare lade hende gøre det. Så vi var rigtig dygtige smiley

lørdag aften ankom vi til jutlandia pladsen, og søndag slappede vi af efter at have sat campingvogn op og pakket ud med Kristina og Lene som jeg deler campingvogn med...

mandag startede vi med at løbe, og mine løb er fordelt på sheila, xenia og ayoe. vi løb xenias spring 3 fejlfrit, og blev nr. 11... så vi skal lige kridte skoene lidt smiley ayoe løb hendes ag1 med en feltfejl, og jeg havde ikke forventet at skulle placeres, men vi kom altså på præmieskamlen mandag aften og fik en 3. plads og ayoes første pokal smiley

tirsdag fjollede ayoe og jeg lidt rundt og sheila fik et spring 3 løb hvor hun desværre tog en tunnel i stedet for et spring og blev disket, men havde ellers okay god fart. xenia løb hendes ag3 fejlfrit og blev placeret som nummer 4 og fik hendes andet cert!!! så STORT TILLYKKE til xenia, der nu kun mangler 1 cert i ag3!!!!! smiley

i dag har jeg løbet et disket løb med ayoe og et ellers super spring3 løb med xenia, hvor hun desværre løb under et spring!! smiley det har hun aldrig gjort før, så det var lidt mærkeligt.

ellers sidder vi som sagt og smelter op i varmen og er ved at springe i den å, som vi af og til dypper hundene i smiley luka er totalt vandhund så han springer selv i smiley

i aften skal vi til fest og har hviledag i morgen, så det glæder vi os til smiley så skal vi løbe igen fredag og lørdag, hvor der også er finale.

Ingen kommentarer: