lørdag den 3. oktober 2009

Herning

Så tog vi (Charlotte og Jeanette), turen over broen hele vejen til Herning! Og sikke en tur. Vi startede kvart i seks søndag morgen, og jeg skulle køre HELE vejen :) min første gang over broen, men var jo helt mørkt på den tid af morgenen så var ikke udsigten jeg koncentrerede mig om, men derimod vinden der blæste lidt kraftigt. Vi havde en hyggelig tur og landede med alle hundene ved halv ni-tiden.

Der var tusinde af haller, og med rent held (og bestemt ikke pga. vores gode stedsanse) fandt vi hurtigt vores ring og fandt en plads.

Efter et par timers tålmodighed, kunne vi udstille Anja, Freja og Celina.

Vi endte med en 2. p. til Anja :( og en første p. til både Celina og datter Freja :)

Vi kørte efter en rigtig lang dag og var hjemme ved sekstiden igen.

Nu venter et par mdr. stilhed med både agility og udstillinger og man bliver helt rastløs i weekenderne. Hvad skal man dog nu tage sig til :) er dog ikke i tvivl om at kalenderen blivr fyldt, og min tid kommer til at gå med min næste agility-hund Ayoe, som jeg håber at kunne starte stævner med til foråret. Glæder jeg mig rigtig meget til :)

Ingen kommentarer: