lørdag den 3. oktober 2009

Springchamp!

Søndag d. 26 april, tog vi igen afsted til Albertslund, hvor vi i dag, skulle løbe vore ag3, sp3, og de åbne klasser :o) Vores første løb var vores sp 3, og med nerver som sædvanlig fordi vi løber efter det sidste cert, startede vi banen, og Xenia var supertændt og ville bare fremad. Løber gik rigtig godt, med undtagelse af en lille misforståelse efter en pose, Xenia og jeg imellem, men vi løb det hele fejlfrit og jeg var bare så stolt af mors lille hund. Hun er jo næsten min egen :o) Da hele klassen var færdige med at løbe, vidste det sig at vi var de eneste der havde løbet fejlfrit og vi vandt klassen og fik det sidste cert!! Xenia blev springchamp!!. Det var en utrolig stor oplevelse som jeg stadig ikke er færdig med at forstå. Vi har løbet mange sp 3 for at kunne få det sidste cert, og hver gang har jeg været lige nervøs, men tror at efter vinterpausen, har jeg fået mere ro på, og besluttet for at tage det afslappet og ikke lægge mere pres end nødvendigt på mig selv. Og det har tilsyndeladende fungeret ganske udmærket. Så kæmpe TILLYKKE til Xenia, og tusind tak til alle de mennesker der har fulgt med på sidelinjen og kommet med gode råd og støttende kommentarer hele vejen igennem. Nu går vi efter agilitychamp!!

TILLYKKE til Xenia der nu er SPRINGCHAMP!!! smileysmileysmiley






Ingen kommentarer: