lørdag den 3. oktober 2009

:D

Så har vi igen været afsted en hel laaaang weekend på agilitystævne. Denne gang i Albertslund d. 9. og 10. august.
Et hyggeligt stævne, hvor jeg løb med både Sheila og Xenia. Sheila blev nr. 4 i hendes spring 3 om lørdagen, hvilket jeg slet ikke havde forventet, da der var god konkurrence. Det var en dejlig overraskelse :D

Xenia blev desværre ikke champ i spring 3 denne weekend, men vi vender stærkt tilbage på søndag hvor vi skal løbe i Vejen, og mor skal udstille. Må indrømme at mine nerver går på mig inden præcis de løb i spring 3, især nu jeg ved vi er så tæt på at poppe champagneflaskerne. Men ved det nok skal komme at hun blive champ, og må indrømme at det også er gået hurtigt. Er jo ikke 2 mdr siden vi fik det første cert. Vi vandt dog også hendes ag 2 , hvilket resulterer i hendes 2. pind. Så langt, så godt.

Men selvom det er en lang weekend med lange dage, hvor vi kører tidligt om morgenen,og kommer sent hjem, er det altid dejligt at være afsted og løbe. Der findes intet bedre en lyden fra dommerens fløjte når man kan sætte igang. Så alt i alt en dejligt og fornøjelig weekend.

Ingen kommentarer: