lørdag den 3. oktober 2009

Albertslund

Så kom vi afsted til årets første udendørs agilitystævne. Og det kunne ses i ansigtet, for var rød i tomaten da vi kom hjem smiley Mor og jeg kørte derind så vi kunne være der klokken halv 8, da stævnet startede kl. 9 - troede vi. Men de havde da vist skrevet forkert i programmet, for det første løb var da ikke før kl. 10 smiley Eller var de bare forsinket 45 min fra morgenstunden af. Dette var ikke lige starten jeg havde brug for. Det er så surt, når der er forsinkelser i stævneprogrammet, men dette kan selvfølgelig ikke undgås, men man kunne jo prøve smiley Men altså dagens første løb med Xenia var hendes spring 3, hvor jeg med spænding stadig venter på at jeg kan tage mig ordenligt sammen og droppe mine nerver, så vi kan få det sidste spring cert og blive champ. Vi venter endnu med tålmodighed smiley Men hendes løb fra morgenstunden gik heller ikke så godt. Vi fjumrede begge lidt rundt i det, og skulle vist lige vænne os til stævnestemningen igen. Vi tog dog revanche i vores agility 3, hvor vi blev nr. 2, og fik vores første ag cert!!! smileysmileysmileysmiley Jubiiiiiiiii og yiihaaaa!!
Var vi lige gode!! Det var en forholdsvis overskuelig bane, dog med 4 gange tunnel indgange, men vi klarede det rigtig flot, og jeg var god til at tale og rose hende hele vejen igennem. Så stort TILLYKKE til Xenia!! smiley Vi var bare seje.

så kom vi til vores andet spring 3 løb, og det gik super, indtil jeg mistede overblikket og fik mistet mit syn på Xenia. Hun var hurtigere ude af en pose, end jeg var parat på og fik taget et spring som jeg ikke så hun havde taget, så jeg tog det igen med hende!!!! Klodsede mig!! smiley Men altså udover at vi blev disket, var det nu et rigtig flot løb.


Hendes andet agility 3 løb, gik også rigtig god, men vi gik desværre forbi en slalom, så dagen endte med et fejlfrit løb, der tilgengæld førte et cert med sig smiley

Udover alle vores løb, hyggede vi os også i teltet og må sige det er dejligt man kan ligge sig derind bagved og tage sig en lille morfar smiley Det kan være tiltrængt i løbet af sådan en laaang dag.

Ingen kommentarer: