lørdag den 3. oktober 2009

Agility i Vejen

Så skulle vi afsted til Vejen hele weekenden...smiley vi skulle have Kristina med, og vi hyggede os vældigt hele weekenden... smiley fredag aften fik vi mine forældre overtalt til at køre til den nærmeste McD, som jeg havde skuet ikke lå længere væk end to km smiley
Der fik vi købt dessert uhm McFlurry og Kristina og jeg fik virkelig tøset igennem. Blondine 1 og 2. Selvom jeg nok var den største blink blink smiley

Kristina og jeg fik også sat teltet op nede ved vores agilityring helt uden hjælp, ja tak.. hvilket jeg var ret så stolt af... lørdag gik vi så ned til agilityen, mens mor og far blev oppe ved udsillingen der trak ud, så de nåede slet ikke at se os løbe... Men det forhindrede ikke Ayoe og jeg i at vinde vores ag1 og få vores første pind smiley hvilket jeg var rigtig stolt over.. Xenia og jeg løb også vores spring3 fejlfrit og havde ellers nogen gode løb..

lørdag aften fik vi så overtalt mine forældre til at Kristina og jeg selvfølgelig skulle have pizza til aften, men jordbærkage til dessert smiley

søndag fik Kristina hendes sidste spring pind og rykkede op i klasse 2. Stort TILLYKKE med det smiley vi havde nogen okay løb, og afsluttede weekenden rigtig godt..

tusind tak for en god weekend smiley

Ingen kommentarer: