torsdag den 5. maj 2011

Sommerfugle i maven!!

Eller er det benene!!

Jeg glæder mig hvert fald rigtig meget til denne weekend hvor det er i Hillerød vi skal løbe agility.

Jeg har slet ikke haft løbet stævner med Ayoe i år, og har kun løbet med Xenia indendørs i Vallensbæk, så jeg er som et lille barn på juleaftensdag der bare venter på at maden er overstået, sangene sunget og gaverne skal findes frem under juletræet!!

Jeg glæder mig rigtig meget til denne weekend og til at komme igang igen!! Det bliver rigtig dejligt vejr, og det bliver skønt at komme til at løbe på græs!!

Udover at jeg har rigtig meget at se til i øjeblikket, med den første eksamen på universitetet der er bestået denne sommer (heldigvis for 6 ugers fag!!), med en hjemmeopgave på en uge, der selvfølgelig lige falder med at jeg skal til Viby, to eksaminer på uni der skal siddes og svedes over derhenne, endnu en uges hjemmeopgave, og de obligatoriske opgaver der skal afleveres inden selve eksaminerne så man rent faktisk har ret til at møde op til eksamen, så glæder jeg mig rigtig meget til at sæsonen for mig starter, og kører for fuld udblæsning de næste par måneder!! Det bliver en travl og stresset, men rigtig dejlig sommer :)

Håber på at se en masse glade mennesker i weekenden og glæder mig ellers til at få hygget med hundene :)

Ingen kommentarer: