tirsdag den 3. august 2010

Temptation


Som nogen af jer nok allerede ved, så har jeg fået ny hund :) Jeg har fået en lille blue merle tæve, efter Shenaja Starbiscuit In Blue, og Legacies Black In Denmark. Det er min første blue merle og jeg er lykkelig!!! Hun er den hurtigste lille hund når det gælder at skulle lære alt det nye (jeg derimod er en heeelt anden sag), og første nat hun skulle sove ovenpå hos mig, blev hun anbragt i sengen med hendes lille kurv (man er vel en lille prinsesse), og hun sov bare med det samme i sengen. Hun er så skøn, og vågner ikke før kl. 5 og lige skal udenfor en tur.


I dag tog vi hende med til Stillinge strand, og til at starte med var det da lige lidt mærkeligt syntes hun. Men jeg trænede lidt med hende på sandet, og hun blev mere og mere tryg ved det hele. Vi har gået tur før, bl.a. i Sorø Akademi have, og hun følger bare så pænt med i snor!!!

Da jeg satte hende ved vandkanten var hun hverken utryg eller bange, men heller ikke vildt interesseret i vandet.

Glæder mig til at starte igen med en lille ny hund - er fire år siden nu, så træningen er også lidt rusten. Og svært når hunden næsten kan tingene bedre end mig :D

2 kommentarer:

Hanne sagde ...

Hvor er hun bare fin..;o))

Lise Rock Petersen sagde ...

Hej Jeanette.
Hvor er hun dog bare skøn og køn. Glæder mig helt vildt til at høre mere om hende. MEN hvor skal alle hendes fremtidige pokaler og præmier stå??!! :-)

Kh.
Lise