lørdag den 14. august 2010

Albertslund stævne d. 7 august med Ayoes første ag cert.

Så pakkede vi atter pakkenellikerne og drog af sted til agilitystævne i Albertslund. Jeg havde valgt kun at løbe om lørdagen, og heldigt for det, for under mit første løb vrikker jeg på en mærkelig måde rundt på min ankel, og den var hævet meget lørdag aften... Måske fordi jeg løb 11 løb efter :/

Dagens første løb, hvor skvadder som jeg er vrikker om, var Ayoes ag3 løb. Hun er næsten lige rykket op i ag3, så forventningerne er ikke så høje lige nu. Vi skal bare have felter, og træne fremadrettelse. Men vi endte med at bliver nummer to i klassen, efter Natasha og Doobi, og får Ayoes første ag-cert. Vi har ikke nogen spring-certer, så var lidt stolt af min lille hund, der så åbenbart godt kan finde ud af at tage hendes felter :)

Xenia løb hendes sp3 fejlfrit, og blev nummer to i klassen, efter Julie og Chili.
Xenia vandt derudover et af hendes ag3 (der var to af slagsen på dagen), og var bare så flot løbet af hende..


Ayoe blev også nummer tre i en spå, så alt i alt var det en meget god dag :)

Nu gælder det bare Ayoes resterende certer, men vi holder stadig fokus på felter og fart :)


Ingen kommentarer: