lørdag den 29. maj 2010

Stævne i Albertslund d. 29. maj 2010

Så var det med nervøse trækninger, at jeg pakkede bilen, og tog afsted lørdag morgen. Vi skulle til Albertslund, og Xenia har desværre haft problemer med hendes trædepuder, og har derfor været "skadet" en del de sidste fjorten dagen. Jeg valgte derfor fra morgenstunden at trække hende fra AG3 løbet. Hun har nemlig problemer med det ru overflade på feltforhindringerne, (selvom det var forhindringer med gummi på), så skulle hun ikke udsættes for noget. Så jeg startede med vores spring-hold løb. Her fik vi desværre en vægring, men hun var rigtig glad for at løbe igen, og hun rev ingen pinde! BONUS! Og jeg pressede hende endda en del, med tanke på at jeg ikke vidste hvad hendes tilstand var mht. at løbe igen. Jeg har slet ikke løbet med hende hele ugen.
Så løb hun hendes spring-åben, men blev desværre disket, da jeg ikke ser hun smutter ud af den sidste port i slalomen der også. Men hun rev ingen pinde, og var bare super tændt og med, og i og med jeg ikke nåede at opfatte vores disk, løb jeg med fuldstændig samme intensitet, som hvis vi havde været fejlfrie hele vejen. Og hun var glad og tændt da vi var færdige! Dejligt at se sin hund "normal" igen, og ikke være ked af det, bare fordi hun skal gå et par meter. Jeg trak hende fra AG-åben, og sluttede derfor dagen rigtig positivt :)

Ayoe løb hendes spring-hold, og fik desværre en vægring (den ABE!). Men udover det løb hun ganske tilfredsstillende. Hun havde en virkelig flot slalom-indgang, og en god fremdrift. Hendes AG-åben endte desværre med en fejl i hendes slalom. Hendes slalom af alle ting! Hun løb fra den sidste port, og jeg måtte tage slalomen om. Tilgengæld havde hun det mest fantastiske felt på vippen, og jeg var mere end tilfreds med dén indsats. I hendes spring-åben, er hun virkelig en abe. Hun trækker meget ind til mig, når jeg sender hende ud - og hvis der er noget hun altid har været suveræn til, så er det at løbe på afstand af mig, og at jeg har kunne sende hende ud. Hmrf!

Nu sidder jeg og venter på at løbe hendes AG2 hvor jeg ser frem til suveræne felter :)

Ingen kommentarer: