lørdag den 28. april 2012

Albertslund dag et



Så kom vi til årets første udendørsstævne. Jeg skulle kun løbe med Xenia. Ayoe har jo små babyer liggende herhjemme, og er travl optaget og mine foreløbige planer er at Temptation først skal løbe stævner efter sommeren.
Men her var lige dagens løb :)
Det gik over alt forventning. Jeg havde regnet med nogle ret fjollede løb, hvor jeg kunne bruge tiden på at råbe efter Xenia og piske rundt på banen med en hund der opførte sig som en sæk lopper. Men tværtimod - hun var den sødeste hund i verden Xenia! Man bliver i SÅ godt humør af at løbe med hende - efter det sidste spring på hver bane, der vender hun sig om og venter lige på mig og det nærmest stråler ud af hende, hvor gode hun synes vi var! Og bestemt også hvor god hun var!! Hvilket hun jo uanset hvad altid er :)
Dagen startede med et fejlfrit sp3 løb. Og slutter med en 2. plads i ag3 løb nummer to. Alle de andre løb imellem gik rigtig fint, og med undtagelse af en slalomindgang, der er det mig der fjoller rundt og får Xenia til at lave fejl, og bestemt ikke omvendt!
Nu glæder vi os bare til endnu en dag udenfor i morgen :)

Også et STORT tillykke til Natasha med Primadonna der i dag blev dansk springchampion !! :) Vi er så stolte af det seje makkerpar! Børnebørnene kan også!

Ingen kommentarer: