fredag den 15. august 2014

Hygge i haven med Ayoe//Promo børn

I dag var vejret så perfekt for de fire små at være udenfor i. De har været ude nogle gange efterhånden, og vejret disse dage er hverken for varmt eller for koldt, men lige tilpas. Jeg fik knipset et par billeder af de små tosser og deres mor.

En tæve og hannen søger nye hjem

Stolt mor og de vapsere


Der bliver tumlet

Og tumlet

Og besejret!

Mor kan også lige lege med

Smukke tæve

Tilføj billedtekst

Smuk dreng med et blåt og et brunt øje

Et close-up

"Hej mor"

"Hej lille gøj"

"Skal vi lege?"

"Ja!"

Imens de andre også leger

Så blev endnu en besjret

Den tric tæve

Ayoe nyder solen og de små

Og opdrager på børnene

"Hvem mig? Jeg laver ikke noget!"

"Argh okay, måske...."

"Men de skal jo opdrages!"

"Kan du så ligge stille"

"Så må jeg jo lægge mig på dig..."

Ayoe og børnene

Nyder en tur udenfor

Ingen kommentarer: