søndag den 21. april 2013

Seks uger gamle

det blev hvalpene i fredags. Seks uger. Tiden er bare gået SÅ hurtigt. Det er slet ikke til at forstå at de allerede om to uger skal rejse hjemmefra. Da jeg har mit domicil i Odense nu, pendler jeg ofte frem og tilbage fra Odense til Sorø, for at kunne følge med i de små gøren og laden. En eftermiddag her, en weekend der. Dette resultere ofte i overraskelsesvist, hvor jeg lige pludselig står i døren derhjemme. Til stor glæde (håber jeg sgu), for mine forældre. Det plejer som oftest at være sådan at jeg aftaler med min far, at han skal "vaske bilen", eller ud og "tjekke en alarm der er gået", og en halv time senere vælter min mor stolen i køkkenet for at komme hen og kramme mig velkommen hjem. Det er altid dejligt at komme "hjem" til ens "rigtige" hus, og selvom jeg efterånden har boet ude i et par år, så er der intet som køkkenet på Stokholtsvej og mine forældres kaffemaskine. Og selvfølgelig dem.

Jeg så sidst hvalpene for en uge siden, og ser dem heldigvis igen snart. Det er aldrig til at vide hvornår jeg kommer dumpende forbi. 
I fredags blev de dog hele seks uger, og her er billeder af dem alle udenfor

Den første tæve

Den første han

Den anden tæve

Den anden han

Den trejde tæve

Den trejde han

De har allerede været ude hele denne uge, og de æææælsker at komme udenfor. Vejret denne uge har lige været til de små. Nu håber vi bare at de næste to uger går rigtig langsomt, så man har lidt tid endnu til at nyde dem i. Selvom alle vores dejlige hvalpekøbere nok gerne vil have at de to uger er gået i morgen.


Ingen kommentarer: