torsdag den 13. september 2012

DM 2012

I år var jeg ikke selv med til DM. 
Jeg har i år ikke løbet særlig mange stævner, da jeg valgte at bruge dette år på at koncentrerer mig om mine studier, eksaminer og min BA. Selvom det har været mærkeligt ikke at skulle løbe særlig mange stævner, og ikke være med til DM så er jeg glad for min beslutning, og har kunne set at mit hårde arbejde med mit studie indtil videre har båret frugt. Trods alt vil mine eksaminer ikke være til at tage næste år, men der vil være stævner igen næste år. 
Desuden har jeg ikke kunne løbe med Ayoe, da hun har haft hvalpe, der ramlede sammen med det meste af sæsonen. Der skal også gå 11 uger fra fødslen før man må begynde at løbe med tæven igen.
Nu er vi dog i fuld sving, og ynder at få det sidste af denne sæson med. 

Dog har nogle af "vores" andre hunde løbet til DM og med rigtige flotte resultater!!

Vi vil derfor sige rigtig stort tillykke til -


Natasha med Cider! 
Og det hold hun løb sammen med - "Sscz - Sheltierne kommer", med Susanne med Spirit, Hanne med Soffy og Gitte med Zushi.  

Det lille hold vandt guld! Kæmpe tillykke til jer allesammen! 



Kæmpe tillykke til dem alle sammen! Vi er utrolig stolte. 

Også et stort tillykke til Tommy og Olsen og igen Natasha og Qato, der sammen løb på mellemholdet Pozq, sammen med Stine med Zuggi og Gitte med Paya!

Natasha havde lånt Qato der normalt løber sammen med hans søde ejer Lene 

Sammen vandt de guld for mellemhold!

Kæmpe kæmpe tillykke til dem allesammen! 







Vi er rigtig stolte af at have "vores" hunde på både det lille hold og det mellem hold der vinder guld til DM 2012! 

Igen stort tillykke til begge hold og både Natasha, Tommy og Lene!

Ingen kommentarer: