søndag den 29. april 2012

Albertslund søndag

Igen i dag pakkede vi taskerne og kørte afsted til stævne. Jeg skulle gå bane kl. 8, så vi var forholdsvis tidligt afsted. Jeg havde i dag ikke min sædvanlige paparazzi med, så Jeanett var så sød at agere fotograf i dag. Tusind tak! 

Jeg fik stukket kameraret i Jeanetts hænder til to løb, hhv. ag3 og agåben. 


Det første løb var vores ag3 - det gik rigtig fint, udover at Xenia river en pind den nisse. Det er videoen ovenfor. 
Det andet løb var vores sp3 - der nåede jeg ikke at gå bane, da jeg efter ag3 havde taget Xenia og Temptation med ud på en længere gåtur. Jeg ser lige pludselig ned på banen, og ser at den første er i gang med at løbe! Jeg får fart på og bliver rykket ned i klassen. Men desværre var det ikke nok at tage den på gefülen i dag, og vi får en del vægringer, men et ellers rigtig fint løb. Af indlysende årsager fik vi ikke optaget dette løb. 
Det næste løb var vores sp-åben. Det går rigtig fint, udover at jeg på et tidspunkt vil sende Xenia ind i en tunnel, og trække tilbage mod et andet spring for at tage imod hende, og her mener hun altså at hun sagtens kan skippe tunnellen og tage springet med det samme. Hun får en vægring, så heller ikke her blev det til et fejlfrit løb. 

Det sidste løb, vores ag-åben, fik jeg også optaget med af uransagelige årsager vil den ikke uploade videoen herinde. Prøver igen senere. Men det endte med et par vægringer også - fair nok. Det var årets første udendørsstævne, og vi har ikke trænet de sidste mange måneder pga. flytning etc. Så var nu ret stolt af den lille hund selvom hun laver nogle sjove ting nogle gange :)

Nu glæder vi os til næste weekend hvor det gælder stævne i Roskilde. 

Ingen kommentarer: